Wat doen wij

Elke interventie is maatwerk. Daarom gaan we altijd uit van uw vraag. Afhankelijk daarvan komen we in overleg tot een traject. Dat traject kan bestaan uit communicatietrainingen, gesprekstechnieken, verkooptrainingen, coaching, brainstormsessies, adviesgesprekken, draagvlak creëren en nog veel meer.

Klant vragen

Hoewel klantvragen sterk kunnen verschillen, zien we wel een rode draad. We hebben veel organisaties verder geholpen met de volgende thema’s:

  • Hoe je mensen voor je wint; motiveren, persoonlijk leiderschap
  • Hoe je grip krijgt op gesprekken; gespreksvaardigheden, feedback geven en ontvangen
  • Hoe je zorgt dat jouw team veel effectiever draait; teamontwikkeling, samenwerking verbeteren
  • Hoe je een stevige gesprekspartner wordt; persoonlijk leiderschap, onderhandelingsvaardigheid
  • Hoe je verleidt en scoort met gesprekken; gespreksvaardigheden, soft sales
  • Hoe je met tact en durf een gesprek in gaat; gesprekstechnieken, effectief vergaderen
  • Hoe je minder informeert en veel meer verkoopt; salestrainingen, effectief verkopen
  • Hoe je meer draagvlak krijg binnen je bedrijf of afdeling.

Trainingen

  • Effectief samenwerken; zorgen dat het geheel meer is dan de som van de delen.
  • Creatief denken en werken; meer en betere oplossingen bedenken voor vraagstukken uit jouw eigen praktijk.
  • Overtuigend adviseren en adviseren voor consultants.
  • Verkooptechnieken met de nadruk op soft selling, creativiteit en intermenselijke aspecten; verleiden en scoren. Verkopen hoeft niet plat te zijn.
  • Interviewtechnieken; hoe krijg je de juiste informatie boven water?

De lengte, interventies en de exacte inhoud zijn maatwerk. U krijgt een uitgewerkt voorstel waarin alle praktische details zijn uitgewerkt.
 

Interactieve werkvormen

Bij onze trainingen en workshops staat de interactie voorop. Zelf iets ervaren is de beste manier om iets te leren wat beklijft. Daarom zorgen we voor afwisselende en (inter)actieve werkvormen. Zo werken we met acteurs, die bijvoorbeeld de rol van leidinggevende of klant kunnen spelen. Daarnaast werken we met praktijkopdrachten, praktische projecten, creatieve technieken, feedback, intervisie en rollenspelen.